לוגו הריונית חדש
כרית הריון
בדיקת הריון חיובית

בדיקת הריון חיובית

האם יש טעויות בבדיקת הריון, איך אפשר לקבל תוצאה שלילית ועדיין להיות בהריון,

ולמה כדאי להישאר חיובית (במצב רוח) גם אם התוצאה של בדיקת ההריון שלילית, כל המידע החשוב של בדיקת הריון חיובית

מהי בדיקת הריון

בדיקת הריון היא בדיקה טכנית המיועדת לנשים לאחר קיום יחסי מין ולפני קבלת הווסת, או בזמן איחור המחזור החודשי שהיה אמור להגיע ועדיין לא נראה,

ישנו “מקל” שצריך לשים על חלק אחד שבו שתן (אפשר לשים את השתן בכלי ואחר כך לטבול למספר שניות, או פשוט לעשות עליו בתקווה שיהיה עליו מספיק שתן לתוצאה נכונה)

 לאחר מספר שניות לא ארוך עד דקה (תלוי בסוג הבדיקה) מתגלה בחלונית הבדיקה קו בגוון אדום, ואם לידו מופיע עוד קו אדום התשובה היא חיובית,

הבדיקה מזהה היווצרות של תחילת הריון, יכול להיות שאפשר לומר מזל טוב, תבדקי מה הבדיקה אומרת לך.

מהו הזמן המוקדם ביותר להשתמש בבדיקת הריון ביתית

הזמן המוקדם ביותר לפי חברות מסוימות הוא 7 ימים לפני איחור קבלת הווסת,

אך לפעמים הנסיון לגילוי ההריון לפני שהווסת אמורה להגיע זה מוקדם מידי, ועלולים לקבל תוצאה שלילית גם אם נקלט ההריון והוא בתחילת דרכו,

ההמלצה היא לבצע את הבדיקה ביום שבו את אמורה לקבל את הווסת,

זה הזמן הכי מוקדם כיוון שהורמון ההריון בשתן כבר מגיע לטווח שניתן לגלות הריון על ידי הבדיקה הביתית בקלות,

ועדיין ישנם מקרים שגם ביום זמן קבלת הווסת מוקדם מידי לגלות הריון וכדאי להמתין עוד מספר ימים.

בדיקת הריון חיובית תמונה

איך מזהים בדיקת הריון חיובית

בדיקת הריון חיובית, זו שמראה שני פסים אדומים על סטיק ההריון אינה מחייבת שתראה גם הרגשה חיובית בלב האישה או בן זוגה, יתכן שלפני הבדיקה תרגישי סימנים לתחילת הריון, וזה תקין וממש נורמלי.
אם קיבלתם תשובה חיובית להריון בבדיקת הריון דבר ראשון תחייכו, מגיע לכם מזל-טוב! המון זוגות היו רוצים להתחלף איתכם ברגע זה, מה יהיה אחר כך אתם תחליטו, אבל אל תתנו לשום דבר לגרום לכם לשכוח שהעולם מלא בחיים, וליצור חיים זו מתנה.

טעות בבדיקת הריון

כמעט כל אישה שבודקת את עצמה על ידי בדיקת הריון חיובית,  מתעניינת לדעת האם הבדיקה הזו אמינה, וכמה אפשרות יש שהתוצאה שהתקבלה היא טעות, אז גבירותי הנכבדות חשוב לציין שכיום חברות בדיקות ההריון השתפרו ביותר, רובם מתהדרות באחוזי דיוק של 99% שזה כמעט דיוק מוחלט, אמנם ישנם כמה הסתייגויות שחשוב לציין אשר משפיעים מאוד על טעויות בבדיקת הריון הראשונית אך אם בדקתן על פי ההוראות ויצא חיובי, אתן בהריון!

טעויות נפוצות בבדיקת הריון:

 

  1. שתייה מרובה–
    לשתות זה חשוב, אבל אם שתית כמות גבוהה של מים ואת ממש בתחילתו של ההריון, יתכן שהשתן יהיה מאוד מדולל עד שיהיה קשה לגלות תחילת הריון בבדיקה הזו.

  2. הערכה של הבדיקה שלכם ישנה מידי –
    לא בתוקף, הייתה מאוחסנת במקום חם מידי או חשוף לשמש ישירה, יתכן פשוט שהערכה לא עובדת כראוי כי אוחסנה בתנאים לא נכונים, אגב, אם זה באמת מה שקרה יתכן מאוד שאפילו קו אחד אדום לא תראו בזמן הבדיקה, ובעצם זה הקו האדום שמסמן לרוב על תקינות הבדיקה.

  3. בדיקת ההריון נעשתה מוקדם מידי-
    מוקדם מידי כדי לגלות הריון, ולכן למרות שיתכן שהתוצאה אמורה להיות שיש הריון, הבדיקה לא מראה תוצאת בדיקת הריון חיובית, מה זה מוקדם מידי? או שהווסת עדיין לא באיחור, או שהביוץ של האישה היה מאוחר וקרוב לזמן הבדיקה ולכן למרות שיש הריון הבדיקה לא תראה זאת עדיין.

     

     

  4. סיבות רפואיות שונות –
    שיכולות להראות תוצאה חיובית בבדיקת הריון למרות שאין הריון:  מחלות כליה או זיהום בשתן,
    גם תרופות מסויימות יכולות להשפיע על התוצאה של הבדיקה ולהראות בדיקת הריון חיובית למרות שזה לא כך, בעיקר תרופות אשר ניתנות לפוריות, אבל לא רק.
    אם אתן נוטלות תרופה כלשהי באופן קבוע כדאי לראות בעלון לצרכן האם יש לה השפעה כלשהי על תוצאות בדיקת ההריון.

איך משפיע בדיקת ההריון על מצב הרוח

מצב הרוח של האישה מושפע ישירות מרצונה ומרצון בן זוגה בהריון,
אם בני הזוג תכננו הריון או אולי לא תכננו, אך ההריון הגיע בהפתעה והוא רצוי בעיניהם אז מצב הרוח של האישה עולה לגבהים חדשים, וגם של בן זוגה, הם יכולים להרגיש מה זה להיות מרחפים גם בלי לרחף בפועל, ובמילים אחרות מאושרים.

אמנם בהריון ראשון בעיקר יכול לקנן החשש מהבלתי ידוע והבלתי צפוי, יכולות להתגנב מחשבות ראשוניות (ואפילו מתמשכות) של מה יהיה? איזה מין אמא (או אבא) אני אהיה? האם אוכל לתת לתינוק שלי כל מה שיהיה דרוש לו/לה?

אין הורים שלא חלפו בראשם כאלו מחשבות, אך יחד עם זאת כדאי להיות בגישה חיובית, להאמין שכמו שההריון קרה ברצון בורא עולם, כך גם יהיה להורים כוחות פיזיים ונפשיים למלא את צרכיו.

בדיקת הריון חיובית

אם ההריון המתגלה על ידי בדיקת הריון חיובית  למרות שהאשה או בני הזוג לא תכננו, לא רצו, או אפילו מנעו באמצעי מניעה כלשהם את הגעת ההריון, (ידוע שהמניעות לא הרמטיות ב100%)
יתכן שמצב הרוח של אחד או שני בני הזוג לא יהיה חיובי (למרות שהבדיקה חיובית),

 יש זוגות שלמרות האכזבה הראשונית מההריון הלא מתוכנן שאולי הגיע בתזמון פחות מוצלח יקבלו את המצב הקיים, וילמדו להשלים איתו ולקבל את התינוק/ת הבאים אליהם בברכה,

 ויש זוגות (או אחד ההורים) שיראו בהריון זה אסון, יתכן שיכנסו אל דיכאון, עצבות, ייאוש, ואולי ירצו לפעול בצורה אקטיבית כדי להפסיק את ההריון,

תמיד כדאי לא לעשות מעשים פזיזים אלא לשקול במתינות ובלי לחץ את הנתונים לפני פעולות שעלולים להתחרט עליהם,

ישנם היום עמותות שעוזרות ומלוות נשים בהריון לא רצוי, ואם בחרו להמשיך את ההריון גם לאחר לידת התינוק.

עצות רוחניות (אנרגטיות) לכניסה להריון חיובי


1.שמחה- (מדד האושר)
התדר הרוחני שאנו נמצאים בו משפיע עלינו ועל כל הסובבים אותנו, במיוחד על העובר שרק מתחיל לגדול, וכרגע הוא ממש חלק בתוך גוף האם, השמחה בהריון יכולה להשפיע על כל מהלך ההריון שיהיה הרבה יותר קל, נעים וגם בריא, גם אם יש אירועים עצובים, מלחיצים, או מדאיגים, אישה בהריון צריכה להעדיף להשתדל לשמור על מצב הרוח שלה במצב שמחה ולא לתת לעצבות ולרגשות קשים לשלוט על עולמה הרוחני.

2. התפללו- (הכח לתת תקוה)
התחברות לבורא עולם, ליקום, להיות חלק מהאנרגיה הרוחנית הכללית של העולם, זו שמחיה ומזינה את העולם, ומעניקה לכולם חיים במעגליות, כרגע נבחרתם אתם בני הזוג להיות ברי המזל להביא לעולם את דור ההמשך של האנושות, הודו על כך, בתפילה, בברכה, ובהודיה.

3. חשבו מחשבות חיוביות-
ההריון יכול להיות מלווה בקשיים פיזיים ורגשיים, אל תתנו לזה לקלקל לכם את החוויה, השארו נפעמים מעצם קיום החיים, ומגדילת החיים החדשים בתוככם,
אל תאמינו שגנטיקה, גורל, או מזל לא טוב חייבים להשפיע על חייכם, תמיד יכול להיות יותר טוב, כל קושי קל יותר לעבור כשהגישה הכללית חיובית,


אפשר לומר מנטרות חיוביות רלוונטיות, כמו:
“אנחנו נחווה הריון נפלא ובריא”
או ”הריון הוא הדבר המופלא ביותר שקורה לנו ברגע זה, אנחנו מודים ושולחים איחולי גדילה נעימה לעובר”,
אפשר להמציא מנטרות כאלו איך שתרצו, העיקר שהמסר יהיה נעים, חיובי, ובעל תקווה.

הפסקת הריון יזומה-

מותרת במקרים מסויימים בלבד ע”פ חוק במדינת ישראל

במקרים הבאים ניתן לגשת לוועדה להפסקת הריון:

  1. הריון שנעשה מחוץ לנישואין, אישה רווקה, נערה צעירה או בגידה בנישואין שהובילו להריון
  2. הריון שמסכן חיי אישה, או עלול לגרום לנזק נפשי או לנזק גופני, טענה זו צריכה להיות מגובה במסמכים רפואיים או אחרים המוכיחים קשר בין ההריון לסכנה האפשרית שעלולה להגרם.
  3. הריון שנגרם מאונס, גילוי עריות במשפחה, או יחסים אסורים פליליים אחרים
  4. הריון שבבדיקות התגלה שהעובר בעל מום ושהרופאים המליצו על הפלה
  5. האישה שבהריון היא נערה מתחת לגיל 18 או אישה מעל גיל 40


ובכל אופן כל אישה רשאית לרצות להשאיר את ההריון ובמקרים חריגים של צורך להפיל את התינוק, כדאי להתייעץ בשיקול דעת עם מומחים בתחום,
אגודת אפרת נותנים ייעוץ ראשוני דיסקרטי לנשים המתלבטות,

בשום מקרה לא ניתן לאף אדם להחליט עבור האישה,(גם לא לבן הזוג) לבסוף רצונה הוא המכריע לגבי מה יעשה בה ובעובר שבתוכה.



מה עושים אחרי בדיקת הריון חיובית

מה עושים אחרי בדיקת הריון חיובית

לאחר בדיקת הריון ביתית חיובית מומלץ לבצע בדיקת דם בטא HCG, אשר בודקת הורמון הגדל בצורה משמעותית בזמן הריון

לאחר מכן חשוב לראות איזה בדיקת הריון חשוב לעשות, אז אם מעניין אתכם מה עובר עליכן ועל העובר שלכם במשך שבועות ההריון, מוזמנות/ים לעקוב, ולגלות עולם מופלא.

מעקב שבועות הריון

כדי לדעת באיזה שבוע את מבין שבועות ההריון המתקדמים לאורך 40 שבועות ההריון, כדאי להשתמש במחשבון הריון,

לאחר שגילית את שבוע ההריון שלך אם תרצי לדעת מה עובר עלייך, אלו תופעות את יכולה לחוות במהלך שבוע ההריון הנוכחי, ומהם שלבי ההתפתחות שהעובר שלך נמצא עכשיו עקבי אחר שבועות הריון.

שתף את המאמר

מאמרים מומלצים
0
    0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות ריק
      Calculate Shipping
      מימוש קופון

      לחפש את המוצר המושלם עבורך

      לא מצאת את מה שחיפשת ? שלחי לנו הודעה !