לוגו הריונית חדש
כרית הריון
להכין את הגוף ללידה קלה

איך להכין את הגוף ללידה?

יש כמה דרכים להכין את הגוף ללידה, תזונה, פעילות גופנית, נשימה, תנועה, טיפולים משלימים ועוד את הכנת הגוף ללידה אני ממליצה להתחיל כבר מתחילת ההריון,

תזונה מאוזנת ומותאמת להריון:

לבנות תפריט תזונה מאוזן, אם אינך יודעת מה מותר מה אסור, מה מומלץ ועוד, תוכלי להיוועץ בתזונאית ולהרכיב תפריט המותאם להריון ולך.

ויש לי כלל ברזל, כל דבר צריך לעשות במינון ובאיזון, כן, גם תפריט מאוזן וטוב יכול לכלול פעם ב… איזה צ׳יט או משהו שבא לך.

כל דבר שתעשי בהדרגה ולא בצורה קיצונית יהיה הרבה יותר קל לתחזק לאורן זמן.

שינה:

שינה טובה גם היא תורמת למצב הכללי שלך,נדודי שינה בהריון היא דבר נפוץ, אם את מרגישה שיש קושי, קראי והתייעצי בנושא על מנת להקל ולעזור לך לצבור שעות שינה רציפות. בימים לפני הלידה, המתח עולה, ההתרגשות, החששות, הקימה לפיפי מספר פעמים בלילה, לפעמים עוד ילד שצריך לדאוג לו, או מתעורר בלילה. תנסי לבקש מבן הזוג עזרה בכל מה שיכול להקל עליך ולאפשר לך לישון טוב יותר לפני הלידה.

קחי לעצמך הפסקות במהלך היום, אפילו 20 דקות מנוחה עם עיניים עצומות מכניסה אנרגיה חדשה.

פעילות גופנית:

במידה ואין המלצה רפואית להימנע, מומלץ ואף רצוי לבצע פעילות גופנית מתונה לאורך כל ההריון.

גם בחודש תשיעי, תוכלי לבצע פעילות מתונה כגון: הליכות, מתיחות, יוגה ולאפשר לעצמך להגיע ללידה עם כושר גופני טוב שעוזר בלידה וגם בהתאוששת לאחריה.

נשימה:

נשימה היא מפתח ללידה טובה, החל משבוע 20-30 אני ממליצה לתרגל נשימה, נשימה בזמן צירים. את מוזמנת להיכנס לעמוד שלי ולעקוב אחרי תרגול נשימה שני מבצעת באופן כמעט יומי. הנשימה תאפשר להכין את הגוף ללידה, לנשימה בזמן אמת בזמן צירים, הגוף יהיה מורגל ויכיר את העבודה.

מעבר לכך, הנשימה תאפשר להוריד מתחים, לישון טוב יותר, תזרים יותר חמצן לאיברים ולעובר שגדל בבטן.

תנועה:

אם עברת קורס הכנה ללידה, סביר להניח שקבלת הנחיה והדרכה לביצוע תנועה שמותאמת לשלבי הלידה השונים, מומלץ לתרגל חלק מהתרגילים בצורה יומיומית על מנת להגמיש רצועות, להוריד מתחים מהגב ולייצר תמיכה אידיאלית לאגן ולרחם.

שבוע 39+:

אם לא ילדת והתחילו מחשבות על איך לזרז את הלידה?

אני פחות מאמינה וממליצה בזירוז כשאין צורך, מה שכן, אני מאוד מתחברת להכנת הגוף ללידה באמצעות, דיקור, רפלקסולוגיה, שיאצו, אצל מומחית להריון.

ההכנה בעיקר תאזן את מה שהגוף צריך, תוריד סטרס, תהיה נעימה, תיתן לך שעה של טוב ורוגע, וזאת אחלה דרך להתחיל להפריש אוקסיטוצין שכידוע אחראי לתחילת צירים ולידה.

לסיכום,

את הגוף אנחנו מכינים ללידה כבר מתחילת ההריון, ככל שנשקיע, נתרגל, נטפל, נאזן בשלבים מוקדמים יותר, נוכל להגיע ללידה מנקודת פתיחה יותר מאוזנת, הגוף יהיה רך יותר, פחות מתחים, תפיסויות, תזונה מאוזנה וכל מה שביכולתנו לתת לו כדי לתמוך בתהליך הלידה.

הכותבת הנה דולה, מלווה נשים וזוגות בהריון ובלידה ומדריכת הכנה ללידה

טל ברנסון- 0549093550

 קישור לאינסטגרם: tal_babybirth

קישור לאתר של טל: http://www.bbirth.co.il/

שתף את המאמר

מאמרים מומלצים
0
    0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות ריק
      Calculate Shipping
      מימוש קופון

      לחפש את המוצר המושלם עבורך

      לא מצאת את מה שחיפשת ? שלחי לנו הודעה !